diumenge, 29 de setembre del 2013

Sortida nocturna - El Prat

Sortida nocturna: Fallida i desastrossa.


Ahir, 28 de Setembre, vaig anar a pescar a la platja del Prat, per no perdre el costum, pero aquest cop la sortida va ser nocturna. Al sortir de la feina, m´hi vaig encaminar arribant-hi cap a les 11 de la nit.  El vent era de component sud-est. La mar era picada amb forta mar de fons.

Aquest fet, va fer que la línea acabes cada cop a 100 metres d´on havia llençat inicialment. No hi havia manera de mantener la línea centrada o que aquest recorregut tan exagerat fos tan ràpid.

Amb una mar tan crespada, no vaig poder provar la boia amb starlight. Es tracta d´una boia on es posa una barreta de llum químic per atraure els peixos, però amb tanta mala mar, vaig tindre por de perdre-la.

La propera vegada, probaré de canviar els ploma, per que no rodin tant.

Cap a les 12:30 de la nit, vaig marcar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada