divendres, 20 de setembre del 2013

Sortida a la platja del Prat, Barcelona

El día 16/09 vaig anar amb dues canyes a pescar a la platja del Prat. No sabia si s´hi podria pescar o sería zona protegida. Finalment vaig veure que hi havia força pescadors, malgrat que era un dia de cada dia i l´hora.

El meu "Xiringo"

No vaig pescar res de res, pero vaig trobar a la sorra un ham del número 1 o potser del número zero que   algún dia potser faré servir. Per els que no coneixeu les numeracions, cal dir que es un ham força gros. 
Vaig pasar-ho molt be, tot i que vaig anar-hi sol. Vaig estar escoltant acodits de l´Eugenio i vaig relaxar-me molt

Una de les meves canyes: la "vella"

Com podreu notar, la canya es clavada directament a la sorra. Cal comprar un artilugi que serveix per que no hagi d´estar fent forats cada cop que la agafo. Hauré d´esperar al mes que ve. €€


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada