dimarts, 1 d’octubre del 2013

Sortides dia 30 de Septembre (nocturna) y 1 d´Octubre (diurna)

Dues sortides gairebé seguides. El dia 30 de Setembre, després de sortir de treballar, vaig anar a pescar al Prat. La platja era deserta, i fins hi tot feia por. Vaig posar-me al costat de dos pescadors, a uns cent metres, però suficient aprop per si necessitava ajut. S´ha de preveure tot...
Vaig provar dos tipus de ploms nous, especials per mar de fons. Un amb forma d´estel i l´altre amb uns filferros. Malauradament, el dels filferros el vaig perdre en un dels llençaments, doncs vaig perdre´l junt amb l´ham. He de dir que en cas de mala mar, va de "conya". Costa una mica a l´hora de recollir, però un cop agafat el "truquillo" es fàcil. 

També vaig probar una boia amb un recipient per posar-hi una barreta de llum química, però en un dels llençaments es va desenganxar  i va quedant surant al mar. Per sort, al cap d´una hora, vaig veure la llum a la sorra i vaig recuperar-la.  Va ser una nit una mica desastrosa. Vaig plegar, cap a les 2 a.m. sense haver pescat res. 

La tarda del dia 1 d´octubre, vaig anar amb la dona i els nens. Ho vam passar bé. Els nens jugaven mentre que jo intentava pescar un cop mes, sense èxit. Crec que el problema es l´esquè que faig servir. La propera vegada que hi vagi, probaré amb un altre cuc. Potser llombriu... Les dues canyes muntaven els ploms d´estel, ja que hi havia una mica de mar de fons. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada