dilluns, 25 de novembre del 2013

23 de Novembre - Platja de Gavà Mar

Cuan vaig arribar a aquesta platja, només hi havia uns pescadors que eren ben lluny, potser a un kilómetre, potser mes... La platja era gairebé deserta, alguna persona de tant en tant pasaba passejant.

El cel era ennuvolat i donaba la sensacio que aviat començaría a ploure. Poc a poc va anar sortint el sol i fins hi tot feia la sensacio que el calor faria treure´m l´abric, pero només va animar-me a abaixar-me la cremallera. Si el sol tornava a desapareixer, la sensacio de fret tornaba.

Potser portaba mitja hora a la platja cuan vaig tindre la sensacio que habien picat. Només tenia una canya muntada, les altres encara no les havia posat. Vaig recollir, i el mar va regalar-me una llísera petiteta.


Vaig pescar-la amb la canya negra, on hi havia muntat 4 hams y un plom de 120 gr d´estrella, ja que feia una miqueta de mala mar i no volia creuar líneas.

Va sorpendre´m molt, donat que no portaba gaire estona. Potser una mitja hora o menys. Vaig pensar que començaba be el dia, però despres, pot a poc vaig anar perdent l´esperança, sobretot cuan va començar a apareixer gent passejant els seus gossos, que molt simpàticament van pixarme una de les canyes i un d´ells va començar a menjar d´una caixa de cucs que només hi quedaba el humidificador vermell. Suposso que avui el gos estará una miqueta diarreic. però l´i esta be per ficar el morro en alló que no es seu.

En termes generals, aquesta platja m´ha agradat molt. Es força plana, sense desnivells dins de l´aigua, i sobretot, pots deixar el cotxe molt a prop, fins hi tot podries seure dins mentre pesques. Una bona platja per pescar de nit, per exemple.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada